perjantai 2. marraskuuta 2018

KOULUMME EHDOKAS HELSINGIN NUORISONEUVOSTOON!




Hei! Eli oon siis Polina Ivanova ja olen ehdokas Helsingin nuorisoneuvostoon tänä vuonna. Tulen Vuosaaresta, Puistopolun peruskoulusta. Ja olen syntynyt vuonna 2003. Minun ehdokasnumero on 73.
Ja jos kertoo itsestäni niin harrastan tanssia, tykkään piirtää ja lukea!

Miksi päätin tulla ehdokkaaksi?

Koska haluan vaikuttaa nuoriin ja nuorten ympäristöön. Helsingin nuorisoneuvosto on hyvä mahdollisuus antaa nuorten äänen kuulua ja haluan olla se joka tulee edistämään tätä!

Mikä mun motivaatio on?

Te. Te olette mun motivaatio. Joka ikinen päivä näen satoja nuoria ja minä haluan vaikuttaa siihen, että teillä olisi hyvä olla!

Miksi minä?

Haluaisin, että te äänestätte minua sen takia että minua oikeesti kiinnostaa nämä asiat ja mulla on halu tehdä kaiken niiden eteen, en voi luvata mitään mutta voin sanoa ainakin, että teen kaiken siihen että teillä olisi hyvä olla.

Mitkä teemat mua kiinnostaa?

Näihin asioihin haluaisin vaikuttaa.

Mua kiinnostaa kiusaamisen lopettaminen.
Koska on tosi paljon kiusaamista, ei vaan kouluissa mutta myös muissa paikoissa. Ja sen pitäisi nyt loppua! 

Mua kiinnostaa tasa-arvo.
Kaikki me ollaan tasa-arvoisia ja kaikki me ollaan erilaista. Ja teidän seksuaalisuus, kansalaisuus, uskonto, ihonväri ja kaikki muut asiat eivät tee teistä mitenkään huonompaa. Haluaisin vaikuttaa siihen, että tasa-arvo tilanne Helsingissä tulisi parantua.

Turvallisuus.
Haluan vaikuttaa siihen, että jokaisella teistä tulisi olla turvallinen olo. Missä vaan paikassa.

Ja myös satoja muita asioita. Jos te haluatte lukea enemmän kaikkea minusta ja asioista jotka mua kiinnostaa, niin mulla on Instagram missä tulen kirjoittamaan nämä asiat tarkalleen, myös mulle saa tulla kertomaan!


Polina

Helsingin nuorisovaltuuston vaalit, ruutivaalit ovat 12. - 30.11.
 Yläpuistossa äänestetään keskiviikkona 14.11.


Lisätietoa Helsingin nuorisoneuvostosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Joulujuhlapuhe yläkolun oppilaille 2022

  Arvoisat oppilaat, vieraat sekä henkilökunnan jäsenet, Syyslukukausi on lopuillaan. Sitä on enää jäljellä enää jokunen tunti. Kuluneen s...